Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Foundation One dla kobiet?
#1

Witam wszystkich serdecznie!
Ćwiczę od dwóch miesięcy z programem Sommera Foundation One i nasuwa mi się takie pytanie, na które nie znalazłam odpowiedzi. Jak to jest z ilością powtórzeń albo czasem wykonywania ćwiczenia u kobiet, czy są jakieś inne standardy? Zastanawiam się bo z trudem przychodzi mi zrobienie pompki na podłodze (na podwyższeniu nie ma problemu), a tam za niedługo w planie planche push up (czy ja to w ogóle będę w stanie wykonać?)
Będę wdzięczna za sugestie i komentarze.
#2

Pytanie czy chodzi o gimnastykę kobiet czy o własny rozwój Smile

Jak wiadomo kobiety trenują na innych przyrządach niż mężczyźni nie licząc skoku i ćwiczeń wolnych. Większość ćwiczeń z Foundation są nastawione pod gimnastykę męską, aczkolwiek nie widzę problemy aby kobiety również je wykonywały z takim samym czasem Smile.

tutaj nasz poradnik do pompek + progresja.

#3

skoro cele są te same to czemu środki do ich osiągnięcia miałyby być inne? Smile
Jeżeli nie możesz zrobić pompki to jak dojdziesz do PPP to możesz użyć tego samego programu najpierw dla pompek na podwyższeniu, później na płasko a po dojściu do mastery w zwykłych pompkach zacząć PPP. Zajmie to więcej czasu ale chyba się nigdzie nie spieszysz?
Na profilu Awaken: Gymnastics Inspired Fitness, które jest pierwszym firmowanym przez Sommera klubem fitness, jest wiele zdjęć pokazujących kobiety trenujące pod wagę przodem czy bokiem. Nie wiem jaką mają przeszłość, być może trenowały gimnastykę przez 10 lat...
droga ważniejsza niż cel Wink

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
#4